سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سلام فکر کنم از سال 74 به این طرف قاطی و پاتی سیاست شدم، اون موقع کله‌مون بوی قرمه سبزی می‌داد، اگه کسی مخالف عقیده‌ی ما بود بمبارونش می‌کردیم، بعدش که یه کم تجربمون بیشتر شد دیدیم ای بابا، چه زیبا سر کار بودیم و سعی کردیم دیگه زیر علم کسی سینه نزنیم بلکه اول ببینیم عقل خودمون چی تشخیص می‌ده، در بیشتر مواقع عقل ما آدما خوب تشخیص می‌ده؛ ولی بعضی وقتا چیزای دیگه رو باهاش قاطی می‌کنیم، شهوت، غضب، قدرت و... و اینا باعث می‌شه که سرکش بشیم؛

دیدم توی سیاست هیچ تنوری داغ نمی‌شه مگر تنور جهنم!! ؛ تصمیمم رو عوض کردم که دیگه دنبال سیاسی بازی نباشم؛ بلکه برم دنبال شناخت اهل‌بیت علیهم‌السلام؛ همین الانم همه پستای سیاسی رو بر می‌دارم.

رویکرد اصلی این وبلاگ رو بر مبانی اخلاقی، اعتقادی قرار می‌دم. بعدش اگه جایی صلاح بود اشاره‌ای سیاسی خواهیم داشت.

فعلا والسلام....

این پست شروع یک وبلاگه جدیده....


نوشته شده در  پنج شنبه 92/5/31ساعت  12:3 صبح  توسط تنهای تنها 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
تصمیمم رو عوض کردم...
امام زمان را بشناسیم